Evaluarea ofertelor pentru construirea celor trei loturi ale Autostrăzii Ploieşti – Buzău nu s-a făcut conform legii, în termen de 60 de zile, Compania de Drumuri amânând pentru 2022 desemnarea câştigătorilor, susţine fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă. Nu s-au respectat termenele stabilite pentru lansarea licitaţiilor de execuţie nici pentru următoarele trei segmente dintre Buzău – Focşani – Bacău şi Paşcani, deşi calendarul celui mai important proiect de autostradă finanţată prin PNRR prevede ca, până în 2024, jumătate din autostrada Moldova A7 Ploieşti – Paşcani să fie deja construită.

Licitaţia pentru cele trei loturi dintre Ploieşti şi Buzău (63 km) a fost lansată pe 1 iunie, în septembrie s-au depus ofertele şi, potrivit Ordonanţei de Urgenţă care modifică Legea Achiziţiilor Publice, pentru proiectele complexe de infrastructură, evaluarea nu poate depăşi 60 de zile (doar pentru cazurile justificate poate fi prelungit termenul).

„FRACTURĂ PE COLOANA VERTEBRALĂ A MOLDOVEI – A7 Ieri, pe 13 decembrie, ar fi trebuit finalizată evaluarea ofertelor depuse pentru construirea A7 Ploiești – Buzău și anunțați câștigătorii celor 3 secțiuni.Nu s-a întâmplat, iar noul termen a fost amânat pentru 2022. Acest sector de 63 km de autostradă a fost lansat în licitație pentru execuție în iunie, iar în septembrie s-au depuse ofertele. Pe celelalte tronsoane ale A7 între Buzău, Focșani, Bacău și Pașcani toate termenele stabilite în mandatul meu cu CNAIR și cu proiectanții au fost încălcate în ultimele 3 luni. Nu s-au obținut acordurile de mediu, nu s-au aprobat investițiile prin HG în Guvern. Astfel, șansele ca vreunul dintre aceste sectoare să fie lansat în licitație de execuție până la finalul anului sunt practic inexistente”, a scris Drulă, pe pagina sa de Facebook.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.